fight inkl testosteron

såg just det vansinnigaste på länge på tv. jag råkade slå på eurosport och gjorde mig omedelbart beredd att byta igen för det brukar inte intressera mig alls, men innan jag bytte hann jag se en man vara fastsatt med handboja i en boxningsring och bli slagen om och om igen med en batong. jag såg alltså till att hitta tillbaks till kanalen igen för att se vad som verkligen pågick. då var det alltså wrestling. alla andra kanske har sett sånt men jag blev helt paff. det var ren misshandel utan regler med stor publik och engagerade kommentatorer. mannen som slog med batong fick egentligen inte vara där lät det som men han stod kvar och slog länge. man fick heller inte slå ner domaren men det gjordes gång på gång. de upprepade namnet på mannen i handbojan om och om igen och jag lade ihop ett och ett. namnet var hogan, han var en himla biff och verkade vara veteran. det var alltså töntiga hulk-hogan från "hogan knows best" i mtv. konstig kille. så, om du vill se fyra testosteronproppade jättemän springa runt och slåss och kedja fast varann kan du ju titta på eurosport ibland. jag funderar på att börja gymma och satsa på en karriär där, det verkade dock som en sport enbart avsedd för män.

testosteron

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0