knarr

jag tycker inte om vintern. inte alls. folk pratar om det mysiga knarret i snön men jag får rysninger. sånna rysningar som andra får av gnisslet som uppkommer av en kniv mot en tallrik ibland eller av två frigolitbitar som gnids mot varann. jätteläskigt. dessutom trodde jag att jag skulle bli förlamad för resten av livet idag när jag gick hem från bussen och frös så mycket att jag inte ens kunde tänka. dessutom regnar det ju mestadels i göteborg. vintern är bara jobbig. jag köpte i varje fall två stora tröjor idag föra tt hylla vintern. efter kaffe med johan på kronhusbodarna gick vi till åhlens herravdelning för att hitta kläder till honom men han gick därifrån tomhänt och jag hade två mellandagsrea-fynd med mig istället. kändes bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0