tippat

jag har inga kläder. jag kan inte sminka mig. jag kommer gå vilse i hammarkullen. jag kommer dö. jag vill inte gå hemifrån.

så känns det

såhär kommer det bli

jag kommer ta på mig lama kläder som jag inte trivs i. jag kommer komma på efter en stund att sminket blir bättre om jag bättrar på det vilket det inte blir. jag kommer gå vilse i hammarkullen och frysa röven av mig utan att dö. jag kommer gå hemifrån med dålig inställning.







topp tre av årtiondets svenska låtar enligt p3-lyssnare:

3. Lars W och miss li - om du lämnade mig nu
2. Kent - den som börjar med vissel och där de säger "vi blev som dom andra". kan vara så den heter.
1. Håkan - känn ingen sorg för mig göteborg.

himla tippat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0