together we stand, devided we fall

när jag gick hem snöade det sådär stillsamt som det kan göra ibland. det var sen söndagkväll och göteborgs gator blir inte tystare än just då, speciellt när snön lägger sig som ett bomullstäcke över asfalten och får allas muskler att spänna av. just då kändes allt väldigt fint. jag hade dessutom just fått ett plåster av johan att täcka skoskavet med. inget störde alltså min frid. nu ska jag lägga mig under mitt bomullstäcke och spänna av musklerna för imorgon är det jobb igen och palla det.






dagens: hey you - pink floyd

Kommentarer
Postat av: kryckaan

sv:Hahaa rätt bra idé faktiskt, den håller ju flugor och sånt skit borta. men igad blev det något annat, en virtlökshackare till mormor.



jobbar du kvar på kondiset?

2009-12-21 @ 21:23:20
URL: http://kryckaan.blogg.se/
Postat av: jag

aa, på bageriet. står och tar bröd från plåten, stoppar i en plastpåse, knipsar igen påsen, lägger påsen med limpan i en låda och räknar hur många limpor jag lägger i varje låda. det är undebart.

2009-12-22 @ 01:13:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0