wooden chair

vi hade skolavslutning och var glada jullovsinnehavare klockan 10. då trotsade vi kylan och gick ner till musikhjälpen. felicia skulle dit för att se på timbuktu och jag ville se christer och självklart var ametist den enda som var vaken när vi kom dit. vi stannade i två minuter eller nåt och flydde sedan in på olika spårvagnar. det är så vansinnigt kallt. varje gång det kommer en vindpust går den in i benmärgen och jag tror att jag ska falla död till marken, på riktigt. idag fick jag dessutom för mig att ta på mig leggingns också för att vara lite uppklädd på avslutningen.  dum i huvudet. nu sitter jag istället här hemma i min varma soffa, kokar kaffe och tittar på musikhjälpen (där nu ametist sover och de andra två är vakna)

dagens: jenny wilson - wooden chair
läste igår gp:s lista över årets skivor och fann förvånat jenny wilson överst och kände hur jag som av ren reflex förde armbågen mot midjan och knöt näven i en segergest. denna reflex var så förvånande att jag blev lite gladare hela morgonen.

(nu har jag suttit här och skrivit så kaffevattnet har kallnat så jag måste värma det igen. fail)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0