ztv nattmix

har man ett sju timmar långt l-word-maraton blir det liksom aldrig riktigt att man vaknar så jag sover fortfarande och det planerar jag att fortsätta med tills jag går och lägger mig.

för övrigt är jag lite trött på allt. några dagar innan jul var jag sprudlande glad utan anledning, jag tror att det var för att jag var så övertygad om att det kommande decenniet skulle bli rejält mycket bättre än det som snart är över. det är jag fortfarande övertygad om men den där glädjen försvann lika fort som den kom och ersattes med en sån där lov-mellankoli som kan infinna sig ibland. det är den sortens mellankoli som kommer när man vill vara överallt men inte har möjlighet att vara överallt och samtidigt bara vill sitta hemma och stirra i väggen för det får man aldrig tid till annars. när det dessutom är torka på förslag till nyår känner man lite för att ta den kvällen till vara och bara stirra in i en vägg men inser att det inte riktigt är socialt accepterat. speciellt inte när man förväntar sig ett sjuhelvetes bra decennie. då förväntas man inleda det sjuhelvetes bra.

äsch, nu är det dags att sova vidare i sängen så jag ska avsluta chatten med johan där vi klagar över våra torftiga kärleksliv (vilket kan vara en bidragande orsak till att detta inlägg plötsligt antog en mellankolisk melodi, vilket inte alls var tanken) och istället bestämma en tid för kaffe imorgon där vi kan fortsätta klaga.

god natt

dagens: ztv nattmix

Kommentarer
Postat av: tobie

men du kan ju snacka med calle:)

2009-12-30 @ 14:16:33
URL: http://tobiaswashere.blogg.se/
Postat av: jag

bergner?

2009-12-30 @ 20:14:04
Postat av: t:et

jaa, vi ska dit!

fast vi ska käka middag o sånt där så det kanske inte är "offentligt" haha, nej men jag vet inte

2009-12-30 @ 23:08:07
URL: http://tobiaswashere.blogg.se/
Postat av: jag

hah, otippat att ni ska till kalle. jag har funnit min väg till en ooffentlig liten bjudning i hammarkulle dock så jag bangar kalle. gött nött pårej!

2009-12-31 @ 15:50:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0