this is a story which is based on a true story which is based on a lie

dagens bra val:
- sätta klockan extra tidigt
- dricka en liter te
- fördriva 5 timmar i skolan utan att tänka på att jag inte gjorde något alls
- träna
- se på grey's
- ta ett fotbad

dagens dåliga val:
- dricka en liter te
- ha converse med mer hål än sko
- vänta med historiafrågorna tills nu
- känna att magkänslan just nu säger mig att jag inte kommer lägga mig förrän jag sett ett avsnitt gossip girl

bra vann. det här var en bra dag.


rubriken hör inte hit. jag ramlade bara över någon T Bone Burnett och satt och slölyssnade på spotify. så plötsligt hörde jag det där och det lät snyggt.

för övrigt har jag återfunnit åttans musikförälskelse portishead och de är fortfarande bra. så dagens låt är pedestal - portishead.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0