excuse me but i just have to explode

längtar till imorgon vid typ tio när man sitter på sejdeln och dricker öl efter att ha avklarat svenskatalet och konserten gått bra och alla är glada. det är det konserter är till för, känslan efteråt.
men innan imorgon klockan tio så kommer alla andra klockslag ha varit också, och nu måste jag skriva mitt tal. det handlar ju om nationellt prov, inte okej att sitta med såhär på natten.

dagens låt är björk - pluto. har ni inte hört den så lyssna för böfvelen. den gör ont på riktigt, jag vet inte hur hon gör.

Excuse me
But I just have to
Explode
Explode this body
Off me

I'll be brand new
Brand new tomorrow
A little bit tired
But brand new

Kommentarer
Postat av: molls

haha, jag översatte den texten till svenska och läste den som dikt på mukon. det var djupt.

2009-11-12 @ 17:06:58
Postat av: Anonym

muko var alltid jävligt djupt!

är det här anna mohlin typ?

2009-11-13 @ 18:45:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0