i wanna be your dog

det är så himla dumt att köpa godis till nationell skrivning i svenska dagen innan för det tar ju slut. nu har jag bara typ tio godisbitar kvar. det innebär 2 i timman om jag ska sitta där och skriva i 5 timmar. det är inte tillräckligt. man borde ha lärt sig när det är ens typ fjärde skrivning tycker jag, men det kanske inte är godiset som borde vara fokus egentligen. jag borde nog fokusera mer på att läsa texthäftet och skriva nåt snuskigt bra så jag får ett jävla mvg i svenska b. ja, så får det bli, nu ska jag läsa texthäfte och dricka te och skaffa mig en god natts sömn.

god natt you fuckers

dagens: iggy pop - i wanna be your dog

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0