no matter how we try, we are not afraid to die

i övrigt har jag varit hemma från skolan idag för att förbättre chanserna till god hälsa på svenskanationella på onsdag. det har givit mig ännu en dag av serietittning och jag fokuserade en stund på screentests av andy warhol. han är dum i huvudet men intressant och det finns massor att se. sen lade jag en stund på att en gång för alla ta ut die med iron & wine på gitarr vilket har varit planen ett tag men aldrig tagits tag i. därför blir det dagens låt.

And though our fathers' fathers slept in stolen houses
All that's over now
And our babies never cry
And we can look you in the eye
And say, "We're not afraid to die"
And yes, our mothers' mothers saw in black and white
But all that's over now
And our children never lie
And no matter how we try
We are not afraid to die

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0