strangers in the night

klubb svett hela natten, jävligt najs och jävligt gay. jag och sara hade inte riktigt fattat att klubb svett var en gayklubb när vi gav oss av till underjorden men lite oljebrottning på scen och folk som är omöjliga att sätta in ett fack vad gäller kön är ju rätt trevligt.

västtrafik ska dö! jag ska kräva så jävla mycket pengar från dem så de går i konkurs. jag missade min sista buss hem och därmed skulle jag få sova hos sara. när vi stod halv 4 på hållplatsen och inte ville något annat än komma hem och sova kom spårvagnen men DEN KÖRDE FÖRBI! hur kan en spårvagn köra förbi en mitt i natten, det är inte okej. då fick vi börja gå till redbergsplatsen från SKF. himla segt och himla mycket uppför. då hade vi såklart missat sista 17-bussen och fick ta en etta för att sedan gå typ en kvart till. jag hatar att komma hem 5, speciellt när det är kollektivtrafikens fel.

jag vet inte, jag laddade upp bilder men jag vet inte riktigt vart de tog vägen. hoppas de ligger här.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ni hade absolut inte fattat fel!

Klubb Svett är ingen "gay klubb". Klubb Svett är allt, för alla...alltid.

2009-11-09 @ 12:46:53
Postat av: jag

nej, jag är så dålig på att formulera mig. jag hatar att man jämt ska säga att saker är gay eller inte gay så sitter jag här och gör det själv. klubb svett var hur som helst hur kul som helst.

2009-11-09 @ 18:22:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0