we had a promise made, we were in love

söndagar är dåliga för missar man bussen med 4 minuter är det en timma till nästa. då sätter man sig på burger king för det är enda stället på centralen som inte rånar en med sina överpriser. eftersom man aldrig äter på burger king annars eftersom man är en McDonalds-människa (vet inte varför, burger king är ju bättre) så vet man inte vad man ska akta sig för så man tar en glass som ska smaka choklad och kola. köp den inte. köp inte glass på burger king alls tror jag att jag vågar säga. det är skitäckligt.

dagens låt måste bli jose gonzalez - heartbeats trots att the knifes original är bättre, men idag är josé the shit.

ten days of perfect tunes
the colors red and blue
we had a promise made
we were in love

to call for hands of above
to lean on
wouldn't be good enough
for me, no


Kommentarer
Postat av: amina

jag har aldrig fastnat för dne låten egentligen (josé version) men så såg jag sonyreklamen igen så blev jag sentimental oh fan vad bra den blev då

2009-11-23 @ 23:08:32
URL: http://aminas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0