wheels on fire

idag är dagen då jag förlorar min sjunga-på-hvitfeldtska-oskuld och jag gillar det. har gått där i två och ett halvt år nu och bara sjungt ooffentligt och låtsats att jag inte kan sjunga seriöst men idag ändrades det. jag och cicci körde no subtle men av anna ternheim och folk sa att det var bra och då ska man väl lyssna på det, även om jag ändå alltid försöker övertyga mig själv om att folk ljuger. men jag ska sluta med det nu, och sjunga är ju kul så vafan, jag fortsätter.



liza var mitt privata förband i fönstret.


nu borde jag ju sätta no subtle men eller u can't touch this som dagens låt men jag tänker faktiskt inte göra det, de är uttjatade. jag sitter och lyssnar på håkan hellström och erkänner att han fortfarande är min hjälte, hur fel det än är att fortfarande älska honom. aprilhimlen liksom, vilken låt. då kan man lockas att tro att den ska utses till dagens låt men den kommer vinna en dag då inget speciellt hänt och jag känner för håkan hellström. idag utses istället magic numbers - wheels on fire som ett tribute till min och eriks hemresa i volvon. det var magic numbers hela vägen och prat om känslor, relationer i stort och smått och analyser av människors uppträdande. det är sådant jag och erik gör när vi fördas på de mörka kvällsvägarna och att sitta i en bil, ha körkort och lyssna på magic numbers är mycket bättre än att åka buss.

take care

Kommentarer
Postat av: din kvinna

wow. hallå. hej. det gick ju bra änna. svårt att kommentera. jo juste!!! du var ju himla bra mao. moah!

2009-11-12 @ 16:25:55
URL: http://aminas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0