almost famous

igår var jag almost famous när mitt ansikte sköts upp på storbilden under applåderna till josé gonzalez på götaplatsen. typ five seconds of fame. då har jag bara 14 minuter och 55 sekunder kvar alltså. men jag vet inte, jag uppskattade det inte så mycket så det kan  väl lika gärna kvitta.

idag var felle lite sjuk. så låg hon på sin chäslong ( försöker inte ens stava det. det måste väl vara okej att inte kunna skriva det) och sov gott. då tänkte jag och amina att det kunde vara kul att väcka henne med trumpeten. hon blev rosenrasande och skällde aktivt i några sekunder innan hon lade sig mot kudden igen och sov. jag och amina smög lätt skamsna ut och åkte hem. några timmar senare kom ett sms där felicia förklarade att hon hade ett svagt minne av att hon skällt på någon av oss och hon bad så mycket om ursäkt. det var det väl vi som skulle göra egentligen. hon är bra hur som helst.

Kommentarer
Postat av: ebba

hejhej. har du haft en bra dag?:)

2010-08-12 @ 21:53:59
URL: http://ebbaalexandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0