.

åkte med pappa till återvinnigsstationen och pantade burkar från midsommar. det var en lönsam fest. när vi åkte hem mötte vi bygdens storbonde och stannade och pratade lite. han stod och väntade på veterinären och jag anade att långa plasthandsken skulle fram och jag hade rätt. därför stannade jag kvar och tittade på det läskiga man brukar se på tv när de gräver långt in i djur för att kolla olika saker med ungarna. idag skulle de se om korna över huvud taget var dräktiga. det gjorde man tydligen genom att gå in i ändtarmen och därifrån känna på kossans livmoder och se om den var vattenfylld. var den det var det en kalv. så visste ni det. det var spännande att se i varje fall. solen sken och jag stod i högt gräs och slog flugor på benen. kändes som sommar.

Kommentarer
Postat av: annie

jag känner att det va bra att du fick pengar genom att panta burkar eftersom vi fick vara i ditt underbart fina hus!

btw guldfiskar är roliga jag hade en i ettan, jag tror han hette otto rodriguez hira bob knut fredholm han var vit, nu känner jag att jag saknar honom. så himla ledsamt.

jag kommer in på lördag kväll om du undra.

2010-08-04 @ 22:57:42
URL: http://baskalas.blogg.se/
Postat av: annie

jag mena inte undra, det blev fel men du vet ju vad jag menar

2010-08-04 @ 22:58:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0