q

idag köpte jag en ganska tråkig skjorta som jag ska lämna tillbaka. så köpte jag jordgubbar också och dem glömde jag i kylen på jobbet så jag hoppas någon äter upp dem annars är de ovärda. jag skulle inte köpt något idag, det var inte meningen.

det bästa är när man blir vän med någon på facebook och upptäcker att personen har bra listor på spotify. bra vänner.

jag blir så glad varje gång jag ser genvägarna till boplats, kollektiv24 och blocket här på mitt internet. jag behöver inte bry mig om dem längre. jag behöver inte skriva en gång till att jag är en trevlig nittonåring som ska flytta till lund i höst och söker lägenhet och sedan vänta och inte få svar. jag har köpt en plastblomma till toaletten till och med. det är två vitlökar i den. det är den konstigaste blomstersammasättning jag sett men jag tror den kommer bli fin på min framtida toalett. nu ska jag ta hand om kropp och själ och gå och sova och ta sällskap med en god bok. det är livet som det bör levas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0