Zebra

way out west är borta, några dagar till är borta, tiden går fort, vi dricker för mycket öl, det är ett bra sätt att ses utan att bli trötta på varann, det är dåligt, snart åker alla, det är dåligt, snart åker jag, det är nog bra.

jag cyklade förbi en katt häromdagen och tänkte på hur liten den var. mina cykeldäck måste varit som två stora pariserhjul som kom rullande förbi, och katten blev inte ens lite rädd. katter är mycket coolare än människor. alla människor hade blivit rädda för rullande pariserhjul.

i övrigt har jag inte tänkt på så mycket alls. mer än det gamla vanliga, det där man alltid tänker på som man kanske borde sluta tänka på men man har ju inget bättre för sig så man fortsätter tänka på det. annars skulle man behöva komma på något nytt att tänka på och det känns lite kämpigt.

idag plockade vi svamp och lagade till en fin kantarellrisotto min bror björn och jag. det blev så gott så jag dog.



idyllen är så töntig men så himla fin.

Kommentarer
Postat av: maya

ahhh va fina ni ar darute i skogen. kan man plocka svamp redan nu? tar sommaren redan slut?!

2010-08-22 @ 03:16:38
Postat av: Anonym

jodå, nu är svampen här. och sommaren verkar sorgligt nog borta. men jag hoppas den kommer tillbaka. augusti är ju inte ens över.

2010-08-23 @ 20:43:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0