22:23 13:38

jag har sett klockslagen 22:23 och 13:38 alldeles för många gånger den här veckan. det känns så dåligt.

jag hade många planer för denna kväll. jag såg framför mig hur jag snabbt och lätt vispade ihop alla läxor och fick dem gjorda, hur jag dessutom hann ta en tur på sparken med karin samt hur jag bakade en sats bröd.. jag hann göra quesadillas och spela piano. nu tycker jag att kvällen är över och jag tänker sätta mig med cubase långt in i natten.

som ett dagens råd råder jag er alla att köpa en jacka som ni känner er 100 gånger snyggare i än ni gjorde i er gamla. det skapar en glädje i att vara utomhus som annars lätt försvinner i detta kalla väder. i helgen blir det slask. jag har köpt regnjacka också. våren är räddad.

Kommentarer
Postat av: sara

jag förstår precis vad du menar med jackan!!!! när man känner sig fin blir man ba så himla säker och lycklig och bra.

fint att du berättade att du läser min blogg, det gjorde mig hemskt glad! : )

2010-02-24 @ 15:06:46
URL: http://uppfatta.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0