Another day, staring at the ceiling

i morse ringde klockan vid 10, sen fick jag sms av anna b, sen vaknade jag igen vid 12 och svarade anna b, sen vaknade jag igen vid 1, sen vaknade jag igen vid 2. jag älskar oeffektiviteten som infinner sig på lov. sen gick jag upp i varje fall och det enda jag åstadkom på hela dagen var en halvtimmas övning på pianot och en linssoppa som var så stark att man fick magvärk efteråt. nu ska jag därför dra igång mitt cubase och åstadkomma något värdefullt som spelas på de coola radiokanalerna i höst. typ som dagens: telepopmusik - breathe

Kommentarer
Postat av: amina

hade gjort ett sånt där fint hjärta här om jag visste hur man gjorde. gör old school istället. <3

2010-02-16 @ 23:50:47
URL: http://aminas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0