bela bartok

elvakaffe hos mormor och morfar.

morfar: ja, vad skulle du göra utan mig agnes.
mormor: nejdu, det hade inte varit lätt. men det brukar jag ju säga. men lite ömsesidigt är det kanske?
morfar: ja, men det brukar jag ju säga vet du väl?
mormor: nej, haha, det har jag inte hört på länge.
morfar: då har du väl inte haft hörapparaten på dig då.

för övrigt kommer jag inte behöva äta choklad på en månad för jag har fått min ranson. eller behöver, jag bör inte.

ikväll ska man till pustervik. alla ska dit. du med.

dagens: six dances in bulgarian rhythm - bela bartok för idag övar jag faktiskt och det är den som ska ge mig en plats på någon folkhögskola som jag inte kommer börja på.

pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0