gnossienne

dagens bästa var att repa med felicia och ha flyt
det sämsta var att behöva växa upp och skaffa sig en ny sofistikerad mailadress för att slippa skämmas när man söker jobb
det bästa var att köpa bulle och äta vid felles köksbord
det sämsta var att skorna läcker in och jag har skoskav
det bästa var att jag lyssnar på satie och inser att jag kan lyssna på klassisk musik. något har hänt
det sämsta var att mitt handtag har gått sönder så råkar jag stänga min dörr kommer jag inte ut igen
det bästa var att viktor ska ringa nu
eller nu
nu.

Kommentarer
Postat av: Lizeer

HAHAHA xD "Förlåt att jag är sen, blev inlåst på mitt rum"

2010-03-02 @ 09:20:34
URL: http://bajs.se
Postat av: jag

jag vet, känns inte som roland hade accepterat ursäkten.

2010-03-02 @ 21:16:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0