grizzly bear

Psl-bloggen har festival-med-videosar med olika artister. jag fixade grizzly bears drömfestival som spotifylista så jag tänkte att hela världen kan ju få tillgång till den. http://open.spotify.com/user/marieiram/playlist/6wlEQJoTzp4ncpZgtBcaY0

jag känner på mig att jag inte kommer sova förrän jag gjort min egen festival, fast jag borde sova nu. jag har gjort några förr men vet inte vart de är. nu ska jag slipa till en riktigt fin.

Grizzly bear:

Nina simone

Beatles

Björk

Radiohead

Beyonce

Snoop dogg

Beach house

Dirty projectors

Grizzly bear

Nico wwhly

Casmicoms

The knife

Embassy

José Gonzalez

MGMT

Beethoven

Jesus Christ

Portishead

Wilco

Massive attack

The who


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0