kundtjänst

jag satt här för en halvtimma sen och skulle köpa födelsedagspresent-till-viktor-biljetter till filmfestivalen och blev helt stum när jag såg att det bara var 2 biljetter kvar till lördagens visning och adrenalinet började pumpa. jag måste ha dem tänkte jag. snabbt fram med bankkort och skit. klicka och skriva och hålla på och så meddelandet: köp genomfört.

det var bara det att i det läget, när adrenalinet lugnade ner sig och ruset i huvudet inte längre överröstade mina tankar såg jag datumet. 30/1. fan. vad gör man? jo, man ringer biljetthjälpen som konstigt nog var öppen och han säger att han ska guida mig, men undrar om han kan ringa upp om sisådär 10 minuter. antar att han tittade på nåt himla intressant program på tv. det kan ju inte vara så många som ringer klockan 11 på kvällen menar jag. nu har han dock inte ringt upp och jag antar att det blev någon miss i skedet då jag förmedlade mitt telefonnummer och nu sitter han och terroriserar någon gammal pensionär som inte kan resa på sig. ack så fel det kan gå. men när kan man ringa igen då?

på tal om vädret så har jag verkligen gillat det idag.

pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0