nylon smile

jag fick ett sms idag där det stod att min framtida kärlek vandrade förbi på gatan. det var match sades det. typiskt att man inte var där. jag gav tillstånd att dela ut mitt nummer i varje fall men då var det för sent. jag får leta själv. känns dock skönt att det finns en perfekt match där ute någonstans. om någon annan kan se att det är perfekt, då måste väl jag också förstå det när jag möter perfektionen? jag tror det. jag ska börja spana järnet. att det hände just på alla hjärtans dag ger mig än mer hopp om framtiden. mer hopp än det hopp som erbjöds hos felle där jag och amina planterade oss i hennes soffa för att se på romantiska kärlekskomedier och planerade att gråta, men inte ens klarade av att klämma fram de nedrans tårarna. alla hjärtans dag är inte för oss lonely people.

massive attack har en ny skiva förresten, den verkar lovande. the knifes operaprojekt finns på spotify nu, det verkar jobbigt. jag klarar inte av opera, inte ens när det kommer till the knifes version.


men idag blir det:
portishead - nylon smile
I'd like to laugh at what you said
but I just can't find a smile
I wonder why you can't
I struggle with myself
hoping I might change a little
hoping that I might be someone I wanna be

Kommentarer
Postat av: Lizeer

Alla hjärtans dag är i regel bajs, men inte för mig. Annars tänkte jag skriva att det blir party på måndag, inte för att det är sant utan för att det känns lite bättre att infinna sig i skolan när man säger att det blir party. Fin brud, håll ut!

2010-02-21 @ 14:36:25
URL: http://bajs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0