true colors

imorgon går jag i skolan 13-14. det känns värt, men ändå inte. jag får ändå åka fett mycket buss för 1 timmas lektion och lektionen äger dessutom rum i simhallen. alltså jobbig lekiton. men johan lovade te efteråt och jag tänkte lätta mitt hjärta lite. kanske. men då känns det i varje fall mer värt. helgen i övrigt har inte varit bra alls. den har varit tråkig och ångestig. första helgen på veckor och så är den dålig. fan.


dagens film: breakfast club. se den.
dagens låt: true colors - ane brun


In a world full of people
You can lose sight of it all
And the darkness inside you
Can make you feel so small

But i see your true colors
Shining through
I see your true colors
And that's why i love you
So don't be afraid to let them show
Your true colors
True colors are beautiful
Like a rainbow


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0