here comes your man

jag har fått feeling två dagar i rad. igår var de konsert på nefertiti och jag trivdes så himla bra på scenen. jag var nervös och sprang runt som en tok en timma innan och blev inte lugnare av den lugnande ölen vi hällde i oss innan. men sen var det najs, som det brukar vara. sen fick jag typ ännu mer feeling idag när vi hade första repet med shoegazebandet. jag, anna, viktor, ricky och brian. det lät precis som jag hade hoppats. göteborg here we come och vi tänker inte spela göteborgspop. vi tänker vara svåra och hårda och spela tills era öron blöder.

för övrigt kliar det helt sjukt mycket i min handflata. kroppen är så konstig. varför liksom? jag tror det betyder att jag ska bli rik. det hade varit praktiskt.

för övrigt igen så suger det att bestäma vilka folkhögskolor man ska söka till. och det suger att inte veta vad man ska göra till hösten. jag ska bli spontan. jag ska planera nu att jag ska bli spontan. så om jag kommer in på en folkis bangar jag och åker till barcelona eller nåt istället. det hade varit fint.

dagens: pixies - here comes your man

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0