pig will not

så var det då dags för sista dagen på lovet och ångesten, för jag var hemma idag så jag drog ut på lidandet av att ha känslan av slut i kroppen. inför att gå till skolan känner jag typ som pj harvey känns i pig will not. jag vet inte riktigt vad det är hon inte tänker göra eller gå med på, men jag tänker inte gå till skolan mer, så känner jag. fast jag kommer gå till skolan mer. 3 månader och 6 dagar till.

på fredag ska jag och amina till köpenhamn fuckers. vi kommer ha roligare än er.

ikväll, tre månader efter att mamma börjat klaga på oredan i mitt rum och det faktum att hon inte kan vattna mina blommor längre för att hon inte vet vilka partier av golvet man får trampa på för det kan alltid finnas något ömtåligt under, började jag städa. fick bort nästan allt faktiskt. fast jag vanligt klarade jag det inte hela vägen ut utan jag var tvungen att börja pilla med roligare kreativare saker efter en stund. arbete framkallar störst kreativitet hos mig. jag får helt enkelt se till att göra riktigt tråkiga saker oftare, då kan det bli något stort av mig. inte för att dagens verk var så himla kreativt kanske men jag fixade ett kollage av utvecklingen av sportbilen typ 1900-1960 till väggen som innan varit halvfylld med vinylskivor. jag kan inget om bilar men de var rätt fina på den tiden.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0