billig choklad

borde starta en väderblogg. det skulle ge mig utrymme att sprida ut alla mina känslor kring väder till dem som är intresserade. jag skulle ju kunna prata mer om väder än jag redan gör här på denna blogg men jag vill helst inte tappa de läsare jag har och jag vet att väder inte är det man helst av allt läser om för det är rätt trist. det är just det där att det är trist som gör att man aldrig får utlopp för väderkänslorna. man ser direkt uttråkningen i folks blickar när man börjar lätta på sitt hjärta. hur som helst är det satans kallt här och jag blir bara argare och argare.

nu hade jag tänkt skriva ett fint inlägg om barnen som satt bakom mig på bussen men väderkänslorna tog över. shit happens. till exempel tappade jag lite billig (inte så njutbar) choklad på mina nya byxor idag och märkte det inte förrän den smält.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0