.

det här året började inte alls som det skulle. hjärnan ligger i koma och jag har inte lust att göra någonting. mer än att träffa anna då och ta en kaffe och prata om sådant jag inte pratar med alla andra om och om allt jag pratar om med alla andra också för den delen. i övrigt har jag spenderat två dagar framför tv:n. det är inte okej. jag borde träffa någon ikväll, eller skriva en låt, eller måla en tavla, eller communitya och hitta en ny vän. men det är fortfarande en halvtimma kvar på harry potter så ännu ska jag inte resa mitt lazy ass.

oj, där började darling också. jag måste sitta kvar i soffan.

tänkte att jag skulle ta tag i mitt liv imorgon men nu blev jag räddad. vickan ringde bort mig till karin där det blir bubbelpool. det blir lagom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0