lite som dyr choklad

vaknade just här på en madrass hos björn. jag skulle gått upp för 3,5 timmar sedan men det började med att björn snoozade någon timma eller så, sen gick han upp och mina ögon fann ingen motivation för att öppna sig för att sedan åka till skolan och titta på några som repar musikal, därför krävde jag snabbinstruktioner om hur jag skulle bete mig när jag lämnade en tom lägenhet, eftersom björn skulle gå, och slötsnabbt ögonen igen. de bästa sovmorgonarna är de där när man är vaken typ hela tiden. det gör ju att man är så medveten om att man lyxar och degar. lite som att man njuter mer av dyr choklad man blir bjuden på än på än av marabou. nu ska jag dock till skolan en dag innan skolstart ändå, känns lite tungt. men vi ska repa punk, det känns inte tungt så då är det värt det. kom och titta på oss på hvitfeldtskadagen. vi garanterar känsla och känsla. jag är iggy, de andra the stooges.

det ska bli -20 på fredag. stämmer det tänker jag inte gå upp ur sängen. jag har fått voddler också av någon outgrundlig anledning så jag kan nog sysselsätta mig under en dag av dödlig kyla. jag har köpt byxor som har plats för ett par långkalsonger under, det känns bra och realistiskt. någon gång får man ju acceptera att man bor i kallt land tänker jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0