xoxo

jag tog det säkra före det osäkra och väntade till halv två med att stiga upp idag. det hade ju ändå sagts att det skulle bli -20 och i det fallet skulle jag inte gå upp på hela dagen. nu gick jag trots allt upp och tittade på termometern som bara visade -10. det innebar ju att jag inte kunda lägga mig ner och somna om vilket var lite tråkigt men jag kunde i varje fall med gott samvete gå upp, fixa till frukost och sedan krypa ner i sovsäcken på jennys soffa igen för att käka frukost i en timma till sådant som går på tv en fredagsförmiddag. jag skulle kunna göra det nu igen för jag har 1,5 timmar att fördriva innan vi ska träna och jenny är på stan så det är ingen som ser hur jag slösar bort min tid. eller så skulle jag kunna blogga om orelevanta saker i två timmar, berätta om gårdagskvällen och recensera gangs of gothenburg från i tisdags. men jag har placerat datorn på stereon för där måste man stå upp hela tiden och det är ett väldigt effektivt sätt att inte fastna på facebook för länge och nu har jag stått här en stund så nu känner jag för tv, soffa och sovsäck.

dagens: kulturnyheternas decenniekrönika kanske det hette eller något. bra hur som helst.

Kommentarer
Postat av: tobie

jag tror faktiskt det inte heller är så bra. En stund efter men man kan ju vänta lite och kanske dricka vatten?



vad tyckte du om gangs of gothenburg?

2010-01-09 @ 00:00:16
URL: http://tobiaswashere.blogg.se/
Postat av: jag

hah, okej. bra att veta:D



åh, jag tyckte den var skitbra. vi var där sista föreställningen dessutom så det var verkligen energi i rummet hela tiden.

2010-01-09 @ 00:38:42
Postat av: tobie

haha ja!



jag tyckte den var skitbra jag med.

gillar bacateaterns teatrara. Fast de handlar typ alltid om fördommar och förorten. eller ofta i alla fall.

2010-01-11 @ 16:33:05
URL: http://tobiaswashere.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0