god save the queen

jag har inte gjort något av det där jag skulle göra idag men det gör nog inget. jag har sett en sex pistols-dokumentär istället och kollat runt efter jobb i norge. på forumen står det att alla små söta svenska flickor som tror att de ska få jobb som fiskrensare i norge kan söka jobb i kina istället. norge behöver inte arbetskraft på det området. jag tror det är bittra pessimister som skrivit de inläggen men jag tänkte kolla vård också för säkerhets skull. men jag hade hellre stått och rensat fisk helt hjärndött än tagit ansvar för gamla människor. vi ska nog se till att hitta något.

nu ska jag till musik direkt och se när halva hvitfeldtska tävlar emot varandra. för övrigt städade jag igår och nu kan jag inte hitta mina nya byxor. så länge allt ligger på golvet hittar jag det, vad är det då för mening med att stoppa in det i garderober?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0