human again

human again.

dagens låt måste bli "because the night" med patti smith och nu känns det som det var dagens för typ tre dagar sen också, men i så fall är det med all rätt den får en dag till för jag har varit besatt av den under min koma. att spela den skräpigt och starkt på gitarr och vägra ändra röstläge när det blir högt är feeling.

om nu den låten varit dagens innan så kan jag sätta in en reserv i form av beach house - gila för allt lutar åt att jag ska till köpenhamn i februari och se dem samtidigt som jag hälsar på maya. känns som en väldigt bra milstolpe på vårterminsvägen. den vårterminen som närmar sig med sitt feta ansikte och som jag försöker att inte lägga märke till när den gör grimaser och äcklar sig. jag låtsas att den inte finns. men beach house låtsas jag att de finns, köpenhamn med och maya med. om rossing säger att jag måste vara hemma för att repetera talroll till en meningslös opera de dagarna ska jag lägga bajs i hans brevlåda. så är det bara.

imorgon gör jag något nyttigt, jag kanske till och med städar rummet.



jag tänkte köpa en tröja idag men så kom jag på att jag kunde ta kort
på den och att det var billigare så då gjorde jag det istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0