jagärsågladgladgladgladgladgladgladgladglad

jag var glad när jag gick från skolan
sen var jag glad när jag gick och hetsåt en kexchoklad som jag ansåg mig vara värd för en gångs skull
sen var jag glad när jag gick och köpte sista töjningen till örat
sen var jag glad när en storväxt man satte sig bredvid mig på bussen. lade bara märke till hur varmt och gott det blev, inte hur mina armbågar pressades in i midjan på grund av trängseln.
sen var jag glad när johan  skickade glada sms vilket i och för sig är ganska naturligt
sen var jag glad när jag steg av bussen
sen blev jag lite ledsen när en granne INTE frågade om jag ville ha skjuts utan lät mig gå hem i kylan
men jag var lite glad ändå. gå gjorde mig glad.

då kan man tänka, marie är kär, men se nej det är jag ej. jag är bara glad. jag vet inte varför. det kan bero på att jag kramade viktor hejdå och sen ville amina ha en likadan kram och felle också. så jag fick tre jättelånga varma fina kramar, sen gick jag ner i ghettot fylld av kärlek och mötte anna som behövde en kram. då blev det jag som fick stråla ut lite av värmen som jag fått av de andra ut till henne och då kändes det ännu bättre. jag antar att gladheten kom därifrån för det var då det hela började. nu ska jag laga nån himla god mat medan jag är glad. jag kan dock inte avgöra om jag är väldigt inspirerad till att laga mat just nu för att jag är glad eller för att jag egentligen har historia att göra. det gör detsamma.

Kommentarer
Postat av: Johan

Jag gillar att du tycker det är naturligt att jag skickar glada sms, det värmer! Sedan ser jag att det var den 13e januari, så jag vet varför haha. jag hoppas dock dom fortsätter vara glaaada ändå!

2010-02-03 @ 22:58:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0