kakturné

jag glömde av att vakna idag så halva dagen hann gå innan jag förståd att den börjat. jag gjorde i varje fall en kaka

sedan tog jag med mig kakan ut i kylan och med på bussen för att turnera runt med den och bjuda den som var vänlig nog att låta mig komma in på fika. första stoppet var hos björn som dessutom bjöd på en bit mat. när jag ändå var i krokarna svängde jag in med två bitar till svante och johanna. sen skulle jag ge viktor lite kaka också var sagt så jag åkte hem till johan.




att turnera med en kardemummakaka rekommenderas. man blir uppskattad var man än befinner sig för man luktar bulltant, dessutom har jag fått både saft, mat och kramar som tack. värt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0