only shallow

jag har gjort den, dagens-låt-listan. jag vet att ni väntat och tänkt: när ska hon komma på att hon kan göra en spotify-lista av alla sina dagens låtar? svaret är att nu har jag kommit på det och nu har jag gjort det. för er, mina fans.

http://open.spotify.com/user/marieiram/playlist/1SqQ4Yw5SpnS4Wp4oNFNIM


på tal om fans, dagens eller typ årets eller typ livets händelse var idag. jag och felle fick en spelning i bamba klockan fem som skulle hållas för 23 kineser och deras värdar. det var så mycket vi visste när vi satte oss hela eftermiddagen och repade in några låtar. så kom vi dit och blev presenterade och det vi sade översattes till kinesiska av en tolk och allt var riktigt konstigt. så fort vi började spela började kamerablixtarna slå emot oss och vissa kameror togs inte ner på hela spelningen så jag antar att de filmade. jättekonstigt. och i bamba, ännu konstigare. men inte nog med det. efter att vi plöjt igenom våra fyra låtar kom en kille fram och frågade: picture med kinesisk brytning. vi log och sa: okej. så stod vi där och höll om axlarna på en kille och blev fotograferade samtidigt som vi såg en kinesiskatalande massa samla sig framför oss som i kö och de kommande fem minutrarna bestod av att bli fotograferade med 15-20 olika människor. mycket ska man uppleva men det är inte mycket som är lika roligt.

dagens: my bloody valentine - only shallow

god natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0