midsommarfittan

jag funderar på om man kanske skulle få alla som kommer på festen imorgon att göra en midsommarfitta. det är det bästa jag hört på länge. http://alexanderchamberland.blogspot.com/2009/06/helt-plotsligt-censurerar-expressen.html



fast jag skojade. jag ska inte tvinga alla att bygga en jättavagina, men jag ska inte tvinga någon att bygga en jättepenis heller. vi bangar traditionen. vi äter paj istället för sill och så dricker vi vodka istället för någon väl vald snaps. nu är jag lite nervös för det kommer många. men det var ju det som var meningen. men jag är nervös ändå. dessutom har jag köpt ett linne som är sådär högt i halsen ni vet, inte polo, bara tajt ringning, men det gör att nervositeten liksom tilltar lite. man mår lite illa. men det får det vara värt. linnet är snyggt.

Kommentarer
Postat av: saann

vi klarade oss fint utan bygge av någon som helst blommpinne.

TACKTACKTACK för en mycket fin midsommar

2010-06-27 @ 14:19:12
Postat av: sann

tog du bort min kommentar? hehehe

2010-06-27 @ 17:02:02
Postat av: Anonym

näää, det gjorde jag väl inte. jag ser den.

tack själv. från och med nu älskar jag midsommar. du är så jävla snygg på bilderna i soluppgången för övrigt.

2010-06-28 @ 00:30:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0