fångade i tiden som går

jag vaknade av att de ringde från jobbet. jag hatar när man vaknar av att det ringer från jobbet och solstrålarna utanför attackerar ögonen så fort de öppnas för man blir så himla trött då. de ville inte ha mig idag dock utan imorgon så min akuta trötthet behövde inte bli så långvarig. däremot var jag trött ändå för jag hade inte sovit mycket. när klockan var tre inatt flög jag nämligen upp. jag låg och sovtittade på l-word när jag kom på hur jag skulle kunna göra en klänning av min sjal så då sprang jag upp och fixade det. jag blev fett nöjd.

annars har jag mest bara gått idag. jag tog på mig sjalklänningen igen, ringde ihop några vänner så gled vi runt i trakten. gick en mil sammanlagt kom vi fram till. och så badade vi lite också. och åt lite rullbröd och räkost. som förr. allt man gör här hemma känns som förr, fast det är nu, det är konstigt. nästa sommar kommer antagligen "sitta i en park i göteborg och dricka folköl" kännas som förr.
de bor hos mig nu.

Kommentarer
Postat av: annie

riktigt skjyssta kor

2010-06-22 @ 11:09:33
URL: http://baskalas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0