let go

jag skulle göra skivor till fredag. då landade droppen som fick bägren att rinna över (det är sådant man inte får säga på mitt jobb för de boende tar det ordagrant och förvirrade så jag får passa på att säga sånt utanför) och jag orkade inte leta runt i de jävla mapparna mer. därför sorterade jag hela musikbiblioteket och en stund senare låg de 10gigbyten musik i 11 genrebundna mappar istället för hur som helst lite varstans på datorn. det bästa jag gjort på länge. fast då blev det ju att jag inte gjorde några skivor så nu har jag massor kvar att göra imorgon. städa hela huset, fixa upp högtalare och cd-spelare och skit, handla, komma på vad jag ska ha på mig plus fixa alla skivor. men på fredag är det fest, så får jag hinna så mycket som möjligt innan. dricker folk tillräckligt snabbt kommer de varken se vad jag har på mig eller om det är städat i huset så det får läggas längst ner på listan.

jag gillar att hitta halvbekanta människors bloggar och läsa igenom dem så långt tillbaks att man skäms. jag håller på med det just nu. snart skäms jag. och så lyssnar jag på jj för jag upptäckte just dem. jag tror det är lite sent typ för de har halvhypeats ett tag. jag har bara inte orkat ta tag i dem. jag orkar inte ta reda på om mumford and sons är bra heller. alla pratar om dem. samma med jónsi. men nu har jag skaffat mig robyns nya i varje fall. den är typ hur bra som helst, fast jag vet en dejlig rosa är ju lite random.

nu är klockan halv två igen. jag är så trött på detta vända dygn. jag borde verkligen sova. inatt sov jag och viktor på en 90-säng och skruvade oss hela natten. jag sov som en sten som vanligt, i varje fall nästan, viktor sov inte däremot. jag vet inte om det berodde på mig eller på hans totalvända dygn. god natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0