'cause baby you're confusing me

när jag vaknade vid ett i morse bestämde jag mig för att inte gå upp ur sängen. fanns ingen motivation alls. men så när jag låg där och kände mig sådär dålig men ändå nöjd med mitt beslut hörde jag mamma ropa från ytterdörren. hon hade kommit hem på sin lunchrast med två glassar för att avnjuta något sött i solen med mig, så det var bara att gå upp och äta och då kom också motivationen. sedan fortsatte jag med morgonkaffet i mormor och morfars hammock och de tvingade i mig en glass till så dagen började bra, fast dåligt. den slutade desto sämre med att jag för det första var så kissnödig på bussen hem så det inte går att beskriva ens, sjukt. när jag sedan steg in genom dörren hemma ropade mamma på mig från sängen och sa att det var något allvarligt. jag blev rädd, mamma brukar inte ropa och säga att det är något allvarligt. så jag gick upp och hon bad mig ta bort byttan fylld med spya som stod under hennes säng. motbjudande.


Kommentarer
Postat av: Jenny

Blev lite orolig för mamsen och ringde och kollade om hon mådde bättre idag. Efter vissa klargöranden förstod jag att spyan aldrig kommit från henne. Kan behövas lite förtydliganden där syster, annars blir mor lite oskyldigt anklagad. :-)

2010-06-29 @ 21:19:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0