cause i'm a free bitch baby

jag går i ide lite. sitter i min fåtölj med fötterna på en stol och hörlurar så världen utanför hörs inte. innan jag placerade mig här har jag haft konsert, sett björn på kontiki, somnat med bok, vaknat med bok, haft prov om det som stod i bok, sejdlat på en tid då sejdeln är tomt, varit hos linnea, cyklat hem med karin, haft tetravin som läckte ut i hela väskan, ätit massa fil med frukt.

enda målet med dagen är, som ni vet, millennium-trilogin. i och för sig har jag inte tittat på min mobil och man kan ju hoppas att det kommit nåt kul erbjudande där, eller så hoppas jag inte på det idag, vet inte. men hur som helst, de har lagt den jävla earth hour-grejen på första halvan av millennium. jag tror jag måste bryta det. jag kan ha timman en halvtimma innan alla andra, så kan jag sluta en halvtimma innan också. men alla kommer tro att jag fuskar. åh.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0