dust and water

projektarbetsgruppen har en låt på myspace nu. vi ser något slags ljus.
http://www.myspace.com/femtonochfemton

dagens bästa var busschauffören som kör skolbussen utanför mitt hus och som jag alltid möter när jag går till bussen på torsdagar. hon verkar alltid så otroligt glad att se mig. vinkar och ler, och jag vinkar och ler och så kör hon vidare och jag går vidare och jag tror att vi båda alltid är lite gladare efter det. dagens sämsta var också en busschaufför konstigt nog. det var 50-bussen och jag trodde jag skulle dö för jag sprang ut framför bussen utan att fatta att den var på väg att köra och chauffören blev säkert helt livrädd så han började tuta fanatiskt, men vi klarade det. ingen av oss dog. dock var jag tveksam en stund för när jag slog mig ner i busskuren omedelbart efteråt sjöng antony and the johnsons "dust and water" i mina öron och då kan man börja tveka på om man befinner sig i världen eller om man faktiskt förflyttats till något slags stadie mittemellan. men sen kom nästa låt och jag kom fram till att jag faktiskt var i livet.

god natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0