hurt

i morse skulle jag testa klänningen som jag köpt till balen. jag drog på den och krånglade upp dragkedjan i ryggen. så tittade jag på den och så tittade jag på bilder från förra årets bal och funderade på om den var snygg eller ful. jag vet inte vad jag kom fram till. snygg tror jag. sen skulle jag i varje fall ta av mig och då fastnade den himla dragkedjan i ryggen och jag stod och krånglade i säkert 10 minuter och insåg att jag skulle missa bussen som jag skulle ta in till stan och visste inte vad jag skulle ta mig till. då är det bra att bo vid mormor och morfar så att man bara kan knacka på hos dem och be om hjälp. efter ryckande och pillande och förstoringsglas och argumentation om huruvida tyget var fast på in- eller utsidan så gick dragkedjan ner och jag kunde i harmoni fortsätta min dag efter en hysterisk bussresa in till stan där jag fick 30 sms på 40 minuter. jag räknade.

dagens: johnny cash - hurt

fast egentligen är dagens låt magnus carlson - det värsta av allt. men den är inte lika cool. dessutom hade jag typ blivit tvungen att citera med rader som "kärlek är som nikotin" och "vad fan ska man med kärlek till, det blir ju aldrig som man vill" och jag har en känsla av att de citaten inte är tillräckligt coola heller så jag valde hurt för då slipper jag oroa mig. den är liksom cool.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0