staring out the world

när banankakan står i ugnen kompenserar jag med att köra en halvtimma yoga. det blir alternativ yoga till winter took his life, en billig rökelse och i en totalt oharmonisk miljö på en liten plätt av golvet som jag lyckats få ren genom att trycka bort det som låg där. men det var gött. yoga är min nya mening med livet. anna b sa att det finns på friskis, värt.
snart kan jag göra en edie



och nu ska jag se på film för imorgon har jag sovmorgon och då är det förbjudet att inte vända på dygnet hur trött jag än varit idag och hur mycket jag än vill sova. men jag kommer klara det för jag har sovit så fort jag fått möjlighet. på bussen, på bokis, på bussen igen och jag hade definitivt sovit på historian om inte jag och viktor råkat hamna på de jobbiga platserna längst fram.

dagens: winter took his life - when you said you headed home för yogans skull.
annars: stina nordenström - staring out the world

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0