kort biografi med litet testamente

idag tog jag mig ur min puppa och åkte in till stan och nordhemsskolans loppis. när jag satt på bussen insåg jag att jag inte skulle hinna utan att jag kunde skita i det och åka direkt hem till johan, sätta mig på hans säng och ha sådär skönt halvtråkigt. men så var bussen tidig och som ett mirakel hann jag med en tidigare spårvagn och jag hann till loppisen och när jag stod där mitt bland alla kläder och tiden var över stängningstid sa de: nu är allt gratis, ta det ni vill ha fort för vi ska plocka ihop. så jag gick därifrån med en sopsäck med kläder. den var inte fylld, jag lovar, men en sådär 6-7 plagg fick jag väl med mig. det var himla värt. efter det gick jag och viktor hem till johan och jag sög på gta så jag tog facebook istället så spelade viktor tv-spel. sen läste jag lite om de olika partierna, man ska ändå välja, men det var tråkigt så jag övergick till det mer intressanta valet som berör ämnet vilken festival man ska välja i sommar. det var svårt. WoW såklart, den är självskriven. den kostar 1400 i år förresten. jag hatar dem. jag tänkte storsatsa på roskilde i år kanske om folk ville med, men så hade inte ens de så himla roliga bokningar så jag stannar nog hemma istället. åker på snusstock, jobbar i norge. skiter i tälten och främlingarna.

thåström - kort biografi med litet testamente

Kommentarer
Postat av: annnnnnnnie

marie, jag har lovat olle att åka på stusstock så vi kan ju åka tillsammans!!!

2010-03-29 @ 07:27:06
URL: http://baskalas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0