love lockdowm

jag är så trött. så trött så trött så trött. så himla trött. imorgon är jag ledig i varje fall, då ska jag sova sova sova och måla måla måla, för att ta vara på ledigtiden. sen kommer resten av veckan då jag ska agera rekvisita i operan. jag och felicia går runt på scenen, spelar på vår vanligtvis bristande kvinnlighet och pratar snusk för allt vi säger sägs ändå i sådan låg ton att det inte hörs till publiken för vi är som möbler, utfyllnad på scen. då får man försöka göra det bästa av den otroligt uttråkande situationen och i varje fall prata snusk och nicka förstående mot varann som om vi pratade om grannfrun som just fått barn. 3 dagar till premiär. 87 dagar till student.

lady gaga är ball. big love är inte en så himla bra serie. gamla alice i underlandet är hysterisk. att äta för mycket godis är onajs.

god natt

dagens: love lockdown - kanye west för den är typ genialiskt gjord. pianot är sjukt fult egentligen men det blir så himla bra där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0