textbaserad

chattar med johan om kärlek. eller inte kärlek, vet inte. det är vi bra på i varje fall. två år av hårdträning i textbaserad konversation om kärlek, känslor och skitsnack. det känns bra.

imorgon är det hamburgerätartävling i skolan. jag är en av fem deltagande och jag går under namnet bloody mary. jag var astaggad när jag anmälde mig, nu känner jag mig riktigt äcklad.

imorgon kommer viktor och amina hit och sover, det händer inte var dag. sen när vi vaknar så fyller jag år. det blir spännande. 19 år är ju rätt meningslöst. men jag lade en önskelista på köksbordet igår kväll innan jag lade mig och när jag vaknade på morgonen var den mirakulöst borta. antagligen uppäten. fast egentligen tycker jag inte om att få saker för det är så jobbigt att öppna inför folk. men när öppningen är klar då tycker jag om att ha fått saker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0