båtlåt

bloggens nya inslag: dagens sannabild. den går ut på att jag varje dag lägger upp en bild på sanna. typ.



idag var de sol och då blev jag glad. jag förstår inte hur det går till det där med väderpåverkan men jag styrs som en ballong i vinden av vädrets humör. det är ju bra för då slipper man känna något själv och kan lämna kännandet åt himelen.

glassarna kostar 10 kr på coop landala nu. värt.

dagens: båtlåt - 15:15
det är projektarbetet och vi satt i 2 fucking timmar idag för att audio-mixdowna den jävla låten från cubase till en vanlig mp3-fil. jag hatar datorer.

Kommentarer
Postat av: amina

oh you. pff.

2010-03-04 @ 02:42:59
URL: http://aminas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0