skip tracer

idag spenderade jag en håltimma på att spontanköpa både balklänning och studentklänning. det känns sådär. det är inte klädesplagg man spontanköper. men om jag bestämmer mig för att behålla dem är det ju klart och det hade ju varit himla gött. bestämmer jag mig för att lämna tillbaka dem har jag massa pengar att spendera på beyond retro det kommande året, det är ju okej det med. alltså är det okej.

kvällen spenderades hos julia och anton som bjöd på mat. känns ballt att ha vänner som har egen lägenhet och dessutom är sambos. vi växer upp.

nu är det tre lektioner kvar, sen är jag som en enda stor operabubbla igen. eller förra gången var det musikal men sak samma. jag ser inte fram emot det alls, men det är lika bra att släppa alla försvarsmekaniskmer som försöker sätta igång och skydda mig från den totala avskärmning från omvärlden som sceniskt musikprojekt innebär. man får ge sig hän helt enkelt.

dagens: sonic youth - skip tracer för ikväll var det stjärnklart när  jag gick hem med sonic youth i öronen. det blir väldigt kallt när det är klart väder, men när man ser stjärnorna är det nästan värt det.

vad sjutton skriver jag om egentligen? snart ska jag skriva något politiskt eller något roligt eller något, jag lovar. låt oss ta en kaffe på det. god natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0