running up that hill

nu har jag skrivit ansökan om vårdjobb inom stenungsunds kommun 5 gånger tror jag och det är alltid något som saknas. det är referenser och personligt brev och så måste man ta reda på vem man ska skicka till och så är det massa grejer så man måste stänga av datorn, vänta till dagen därpå, ta reda på och sen börja om. gång på gång. hoppas man får jobb fort så man slipper hålla på och söka.

för övrigt har jag spenderat 9 av dagens timmar på en soffa i en aula full av operasångare. det är inte okej. fast alla timmar var inte på soffan, vi byttes faktiskt av, men de timmar som inte var på soffan var på publikstolarna, inte så mycket bättre. sämre tror jag till och med. vecka 10 år 2010 går till historien som en av världens mest meningslösa. det enda meningsfulla är att peka fuck-you och göra miner och vara omogna när rossing (vår regissör och lärare som inte ser detta som något skolprojekt eller annat trams utan som religion. han har sagt det själv) vänder ryggen till. det tillför inte så mycket mening till veckan tyvärr.

sen skulle jag vilja sända en tanke till dark was the night-skivan som inte längre finns med oss på spotify. den fattas oss men jag uppmanar er att ladda hem. inget är mer värt att vara olaglig för. i metro stod det om robyn idag och de sa: ett nytt album väntas under våren, följt av ytterligare två före årets slut. låter inte det vansinnigt? jag tror de måste uttryckt sig fel. hon kan väl inte få för sig att släppa tre skivor på ett år när hon inte släppt något nytt på 5 år?

dagens: running up that hill - kate bush



Kommentarer
Postat av: Viktor

Jag har dark was the night-skivan nu, jag laddade hem den. grym som attan. jag kan bränna den till dig om du vill

2010-03-16 @ 23:22:59
Postat av: jag

jättesnällt viktor. men neeeeej! jag har ju för fan lyssnat på skivan ett år och försökt få dig att lyssna på den och du har bara inte lyssnat på mig. jag har haft den ett år också .sörjer bara alla som nu inte kan höra den på spotify. men det är fint att du bryr dig. och underbart att du tycker den är grym som attan.

2010-03-17 @ 00:38:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0